-
Кращі запіканки для ситної вечері - 5 hours назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
Один, два, три… Pit Bull Fight ІІІ. Стартував новий сезон шаленого енергетичного бійцівського YouTube-турніру
Блискавична новина від бренда, від якого, певно, можна заряджати ґаджети, і який вже 10-ий рік поспіль заряджає амбітну молодь: PIT BULL™. 7 квітня стартував третій сезон легендарного бійцівського шоу Pit Bull Fight, від якого зашкалює пульс та стигне в жилах кров. Як завжди, жодних промоутерів та рейтингів, – лише чесний махач і оголені нерви. Свіжі бої турніру викладаються двічі на тиждень, у середу та неділю, на офіційному YouTube-каналі Pit Bull Fight.
«У третьому сезоні проєкт продовжує активно розвиватися: більше бійців, більше форматів, ширший арсенал стилів, вища напруга, частіші випуски. Pit Bull Fight нарощує м’язи: стає престижним рингом для бійців і гуртує ком’юніті фанів навколо ідеї конвертації хаотичної вуличної агресії в спортивні досягнення. Ми рухаємося за деревовидним принципом: розгалужуємо і вдосконалюємо фішки шоу, які утримують увагу глядача, відточуємо комунікаційні інструменти і підходи, які сприяють їхній консолідації, і відтинаємо те, що не виправдало себе, оскільки завжди дослухаємося до фідбеку нашої аудиторії», – прокоментував Геннадій Довгань, маркетинг-директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Отже, організатори в новому сезоні традиційно підвищили градус шоу. Цього разу через чистилище октагону пройде біля сотні бійців – професіонали, аматори, ультраси, – щоб стати «ще безсмертнішими». Це абсолютний кількісний рекорд за час існування проєкту! Розширено також і колекцію бійцівських стилів: бокс, муай тай, кікбоксинг, карате, панкратіон, ММА, і навіть сучасне українське бойове мистецтво хортінг! Нова фішка – видовищний бій «на бинтах». Крім того, улюблена класика ММА та успішно випробуваний у минулому сезоні формат командних сутичок 3×3 Puncher Club, лише цього разу інтернаціональний: проти досі непереможної команди з Києва вийдуть бунтівники з Білорусі – команда Akademia MMA.
Цікавими є і гості шоу: інтерв’юером та одним із коментаторів виступає Віталій Гурков – учасник групи Brutto та багатократний чемпіон світу з тайського боксу. Також із нами – Дмитро Лазуткін, відомий спортивний коментатор і телеведучий. Плюс сюрприз для тих, хто ніяк не може забути найяскравіші моменти попередніх сезонів: в Pit Bull Fight ІІІ візьмуть участь «зірки кривавого небосхилу» – Артем Векліч, Ніджат Валієв, Валера Вигонський, Анатолій Шпонарський та інші. Наразі вже проведено п’ять поєдинків Pit Bull Fight ІІІ.
Шоу Pit Bull Fight стає жорсткішим та дорослішим. Реальне життя, справжня битва за місце під сонцем, важкий крах нокаутів та люта радість тріумфів! Ринг Pit Bull Fight – це місце для вияву звіриних інстинктів у немислимій суміші з людською гідністю. Тепер все стало ще серйозніше. Pit Bull Fight ІІІ – це територія без компромісів і без ванілі.
«»Я розумію, що всі хочуть битися на Pit Bull Fight, але…» – цю фразу мені сказав один із наших топових бійців. Для мене вона стала ключовою для цього сезону. По-перше, сьогодні класні бійці знають про платформу і хочуть на ній виступати. По-друге, є «але», яке ставить перед нами нові завдання. Ось над цим ми і працюватимемо в другій половині року», – зазначив Іван Базар, засновник ODDEE Agency, яка вже третій рік поспіль займається реалізацією проєкту.
Міждисциплінарний турнір Pit Bull Fight у стилі бійцівського клубу започатковано у липні 2019 року. В основі концепції – проведення змішаних боїв серед представників різних видів бойових мистецтв. 2020 року проєкт вийшов на новий рівень, глобалізувавши соціальну місію: виховання та спортивне мотивування проблемної молоді. Так з’явився образ «старшого брата», друга та наставника для звичайних «хлопців із вулиці», який втілює PIT BULL™.
За два попередні сезони проєкт зібрав понад 5 мільйонів переглядів, більше 80 тисяч підписників на YouTube, тонни лайків, коментів та шерів. За весь цей час було отримано тисячі заявок на участь та відкрито понад 250 нових імен у світі спорту. Як результат, PIT BULL™ став абсолютним лідером ринку енергетичних напоїв та отримав визнання фахівців рекламної галузі у вигляді золотої нагороди Effie Awards Ukraine 2020 в категорії Branded Content & Branded Utility за проєкт Pit Bull Fight.
Всі бої всіх сезонів – на офіційному YouTube-каналі Pit Bull Fight.
Новини, спілкування та інші активності – на сторінці Pit Bull Fight в мережі Instagram.
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 17 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.