-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
Новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік»
У травні 2016 Компанія «Вітмарк-Україна» представила новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік».
Концепція ролика укладена в передачі емоції турботи. Це розвиток комунікаційної платформи «Добре для дітей — добре для всіх» Одеського заводу дитячого харчування і його флагманського бренду «Наш Сік».
Наш Сік виробляється на заводі дитячого харчування, з особливою якістю, як для дітей. Щоб проявити максимум турботи до батьків, діти в ролику діляться найдорожчим і смачним — Нашим Соком.
Ключові фактори успіху соків Одеського заводу дитячого харчування дуже прості і зрозумілі споживачам. Це в першу чергу — бездоганна якість заводу дитячого харчування. Все, що ми робимо для дітей і дорослих, ми робимо з особливою турботою про безпеку і користь. По-друге, соки і нектари Одеського заводу дитячого харчування виробляються вже більше 50 років, зберігаючи традиції смаку та якості. Третій фактор — «Наш Сік» проводиться з якісних фруктів, більшість з яких ми переробляємо самі. І звичайно, важливою ланкою є повсюдна доступність для мільйонів споживачів «Нашого соку». По-справжньому смачний сік повинен виглядати красиво. І нам, мабуть, вдалося відшукати досконалу форму для всієї лінійки.
Нова, стильна і оригінальна упаковка бренду «Наш Сік» показана в ролику і дозволить відразу ж дізнатися напій на полиці.
Вибір і узгодження сценарію для нас були важливим етапом виробництва цього відео ролика. Ми пропрацювали безліч варіантів сценарних місць і обставин, при яких можна було донести тему турботи в родині. Найбільш близькою і цікавою споживачам завжди залишається тема сімейних цінностей. Нам вдалося зробити ролик максимально виразним.
Так визначилися з концепцією «Краще не тільки дітям» — хлопчик з дівчинкою насолоджуючись апетитним соком згадують про батьків. Дівчинка дбайливо прикрашає сплячого батька своєї короною. А разом з братом, готують частування для батьків, пропонуючи повні склянки соку. Турбота завжди повертається. «Наш Сік» — сік для всієї родини.