-
Що купити — щоб знати, що готувати - 09.05.2025
-
Літо на смак: насолоджуйся морозивом власного виробництва від VARUS! - 30.04.2025
-
Від овочів до вина: що найчастіше замовляють у великих містах України - 30.04.2025
-
Як змінюється поведінка покупців VARUS.UA: тренди, аналітика, адаптація - 29.04.2025
-
Скасовано постанову щодо ведення єдиних реєстрів виробників і продавців алкоголю та тютюну - 18.04.2025
-
ТМ Varto презентує новинку: хрумкий перекус для активного життя! - 16.04.2025
-
Уповноваження на оцінку безпечності харчових продуктів діятиме 5 років - 04.04.2025
-
Заяву на розрахунок продуктивності обладнання з виробництва спирту можна подати в е-формі - 01.04.2025
-
BBQ MASTER: Сезон грилю починається саме зараз! - 31.03.2025
-
Що готувати, коли зовсім немає часу? Страви за 10 хвилин - 25.03.2025
Новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік»
У травні 2016 Компанія «Вітмарк-Україна» представила новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік».
Концепція ролика укладена в передачі емоції турботи. Це розвиток комунікаційної платформи «Добре для дітей — добре для всіх» Одеського заводу дитячого харчування і його флагманського бренду «Наш Сік».
Наш Сік виробляється на заводі дитячого харчування, з особливою якістю, як для дітей. Щоб проявити максимум турботи до батьків, діти в ролику діляться найдорожчим і смачним — Нашим Соком.
Ключові фактори успіху соків Одеського заводу дитячого харчування дуже прості і зрозумілі споживачам. Це в першу чергу — бездоганна якість заводу дитячого харчування. Все, що ми робимо для дітей і дорослих, ми робимо з особливою турботою про безпеку і користь. По-друге, соки і нектари Одеського заводу дитячого харчування виробляються вже більше 50 років, зберігаючи традиції смаку та якості. Третій фактор — «Наш Сік» проводиться з якісних фруктів, більшість з яких ми переробляємо самі. І звичайно, важливою ланкою є повсюдна доступність для мільйонів споживачів «Нашого соку». По-справжньому смачний сік повинен виглядати красиво. І нам, мабуть, вдалося відшукати досконалу форму для всієї лінійки.
Нова, стильна і оригінальна упаковка бренду «Наш Сік» показана в ролику і дозволить відразу ж дізнатися напій на полиці.
Вибір і узгодження сценарію для нас були важливим етапом виробництва цього відео ролика. Ми пропрацювали безліч варіантів сценарних місць і обставин, при яких можна було донести тему турботи в родині. Найбільш близькою і цікавою споживачам завжди залишається тема сімейних цінностей. Нам вдалося зробити ролик максимально виразним.
Так визначилися з концепцією «Краще не тільки дітям» — хлопчик з дівчинкою насолоджуючись апетитним соком згадують про батьків. Дівчинка дбайливо прикрашає сплячого батька своєї короною. А разом з братом, готують частування для батьків, пропонуючи повні склянки соку. Турбота завжди повертається. «Наш Сік» — сік для всієї родини.