-
Кращі запіканки для ситної вечері - 5 hours назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
Новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік»
У травні 2016 Компанія «Вітмарк-Україна» представила новий ролик «Найкраще не тільки дітям» від торгової марки «Наш Сік».
Концепція ролика укладена в передачі емоції турботи. Це розвиток комунікаційної платформи «Добре для дітей — добре для всіх» Одеського заводу дитячого харчування і його флагманського бренду «Наш Сік».
Наш Сік виробляється на заводі дитячого харчування, з особливою якістю, як для дітей. Щоб проявити максимум турботи до батьків, діти в ролику діляться найдорожчим і смачним — Нашим Соком.
Ключові фактори успіху соків Одеського заводу дитячого харчування дуже прості і зрозумілі споживачам. Це в першу чергу — бездоганна якість заводу дитячого харчування. Все, що ми робимо для дітей і дорослих, ми робимо з особливою турботою про безпеку і користь. По-друге, соки і нектари Одеського заводу дитячого харчування виробляються вже більше 50 років, зберігаючи традиції смаку та якості. Третій фактор — «Наш Сік» проводиться з якісних фруктів, більшість з яких ми переробляємо самі. І звичайно, важливою ланкою є повсюдна доступність для мільйонів споживачів «Нашого соку». По-справжньому смачний сік повинен виглядати красиво. І нам, мабуть, вдалося відшукати досконалу форму для всієї лінійки.
Нова, стильна і оригінальна упаковка бренду «Наш Сік» показана в ролику і дозволить відразу ж дізнатися напій на полиці.
Вибір і узгодження сценарію для нас були важливим етапом виробництва цього відео ролика. Ми пропрацювали безліч варіантів сценарних місць і обставин, при яких можна було донести тему турботи в родині. Найбільш близькою і цікавою споживачам завжди залишається тема сімейних цінностей. Нам вдалося зробити ролик максимально виразним.
Так визначилися з концепцією «Краще не тільки дітям» — хлопчик з дівчинкою насолоджуючись апетитним соком згадують про батьків. Дівчинка дбайливо прикрашає сплячого батька своєї короною. А разом з братом, готують частування для батьків, пропонуючи повні склянки соку. Турбота завжди повертається. «Наш Сік» — сік для всієї родини.