-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 2 дней назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 2 дней назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Нескінченна вечірка з п’ятниці на четвер: запуск нового напою «вихідного дня» – пивного лимонаду FRIDAY
Лідер українського ринку з виробництва слабоалкогольних напоїв Група Компаній «Нові Продукти» оголошує про запуск яскравого молодіжного бренда FRIDAY. FRIDAYТМ – це нове покоління готових до вживання напоїв на натуральній пивний основі міцністю 5%. Продаж незвичайного для полиць українських магазинів продукту під найменуванням «пивний лимонад» вже розпочато.
«Ми знаходимося на порозі нової захопливої історії в стилі вічної п’ятниці, яку, ми переконані, з цікавістю проживатимуть із нами наші споживачі. Маючи на меті принести їм якомога більше задоволення, ми спеціально створили для них «портал», через який завжди можна потрапити в нескінченний вихідний день. Непересічна новинка, назвою зобов’язана найулюбленішому дню тижня, об’єднуватиме людей, які здатні створити спонтанне свято в одноманітній череді буднів, які вміють струсити з себе ворох турбот і просто добряче повеселитися. Ми самі заінтриговані, куди нас заведе ця освіжна цитрусова пригода з дрібкою креативного шаленства, тож запрошуємо всіх долучитися до нашої нестримної вечірки!», – прокоментувала Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Смакова лінійка FRIDAYТМ містить дві версії пивного лимонаду: «Лимон-Лайм» та «Апельсин-Лайм». Ароматний напій бадьорить солодкою кислинкою, щипає язик п’янкими бульбашками, лопається соковитими бризками і залишає по собі м’який тропічний шлейф. Легкий приємний післясмак – його фішка, тож ця вечірка у спогадах завжди матиме повітряний аромат свіжого цитрусу і новизни знайомств.
Новий трендовий пивний лимонад FRIDAYТМ випускається в унікальній скляній пляшці об’ємом 0,45 л з тактильними пухирцями на поверхні для цікавинки. Зручна кришка «твіст-офф» («поверни та відкрий») не змушує робити паузу на марудні пошуки відкривачки, адже FRIDAYТМ – це веселощі безперервного вікенду і жодної секунди побутової нудьги!
FRIDAYТМ у прямому сенсі перевертає світ з ніг на голову, – недарма назва на пляшці перекинулася догори дриґом! Lemon/Lime можна пізнати за контрастною етикеткою зелено-чорного кольору із зображенням кумедного прибульця в НЛО, що підкреслює винятковість паралельного часового виміру під назвою «П’ятниця». FRIDAY Orange/Lime має яскраву етикетку червоно-блакитного кольору, на якій красується «припакований» пес із вибуховим механізмом, що «висаджує» твій томний день. Неймінг та креативний дизайн упаковки ексклюзивно розроблений TS/D Agency.
Як свідчить легенда напою, п’ятниця настає незалежно від дня тижня. П’ятниця не починається зранку і не закінчується ввечері – вона приходить несподівано і триває вічно. Життя – прекрасне, нелогічне і трошки божевільне, тож немає сенсу ставитися до всього надто серйозно і відкладати веселощі на потім. «Не тягни – сьогодні знову FRIDAYТМ»: діставай, відкручуй і смакуй!