-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
На ринку HoReCa відбулися важливі зміни у топ-менеджменті. Відому львівську компанію Kumpel’ Group очолив СЕО
На початку липня у відомій львівській мережі ресторанів Kumpel’ Group запровадили посаду CEO (chief executive officer) для подальшого системного розвитку компанії. Генеральним директором став Андрій Янчук, який має багаторічний успішний досвід у розвитку і управлінні мережевим бізнесом. Про це йдеться в офіційному прес-релізі Kumpel’ Group.
Мережа Kumpel’ Group об’єднує знані авторські ресторани, кожен з яких має власний характер. Це – пивні ресторани «Кумпель» на Митній та за Оперним театром, ресторани високої кухні «Ресторація Бачевських», найбільший у світі ресторан галицької кухні «Голодний Микола», винотека Cafe1, нещодавно відкрите пивне ательє «Craft&Kumpel’», дві пивоварні, екскурсійне агентство «Кумпель-тур» та крафтові крамниці з кумпелевим пивом, авторськими сувенірами та фермерськими екопродуктами.
«Коли ми говоримо про Kumpel’ Group, то у першу чергу йдеться про якісну кухню, про розуміння тонкощів гастрономії, про справді добрий смак.
У групи дуже сильні креативні компетенції. Дуже чітко продумувалися засади того, якою саме буде кухня, особливості меню, як оптимально розвивати той чи інший формат. Завдяки цьому вдалося створити заклади, які стали впізнаваними, стали справжніми особистостями.
Вимогливі професійні підходи у кулінарії та обслуговуванні, бажання послідовно розвивати школу сучасної галицької кухні у поєднанні з атмосферою закладів дають клієнтам можливість отримати особливий гастрономічно-культурний досвід. Тому бачимо так багато постійних відвідувачів та гостей-іноземців», – зазначив Андрій Янчук.
Запровадження посади СЕО у Kumpel’ Group зумовлене потребою удосконалення операційних процесів та розробки стратегії комплексного управління для подальшого сталого розвитку системного бізнесу.
Андрій Янчук має значний досвід власне у цій сфері. Упродовж попередніх 10 років він очолював та активно розвивав напрямок ресторанного бізнесу у мережі АЗС «ОККО». Під його керівництвом на ринок вивели три бренди ресторанів Pastamia, HotCafe, MeiWei, були розроблені та реалізовані операційні моделі забезпечення та управління цим бізнесом, впроваджені власні стандарти обслуговування клієнтів та якості продукції. Ресторани ОККО зайняли провідне місце на ринку у своєму сегменті.
«У мене є досвід, вміння та бажання реалізовувати системні підходи в управлінні. Сподіваюся, що мої компетенції в поєднанні із надбаннями Kumpel’ Group забезпечать можливості подальшого зростання компанії, розвиток нових напрямків бізнесу, відкриття нових авторських ресторанів. У зв’язку із цим у подальшому можливі зміни, підсилення команди. Загалом, має відбутися синергія креативності та системності, яка забезпечить правильну основу для впровадження змін, покращень», – зазначив Андрій Янчук.
За його словами, зараз відбувається етап активного знайомства із командами ресторанів та комплексний аудит роботи мережі, на основі якого розроблятимуться сценарії подальшої оптимізації та розвитку та пропонуватимуться відповідні інструменти.
Довідка
Kumpel’ Group була започаткована у 2008 році, коли львівський ресторатор Марк Зархін відкрив перший у Львові ресторан із пивоварнею у закладі та автентичною галицькою кухнею – «Кумпель». На сьогодні мережа об’єднує сім закладів, дві пивоварні, крамниці та екскурсійне агентство «Кумпель-тур».
Мережа популяризує галицьку кухню, у ресторанах відновлюють давню рецептуру та створюють нові страви; клієнтам пропонують власне свіжозварене крафтове пиво; також активно розвивається співпраця із локальними фермерськими господарствами: вони постачають екопродукти для ресторанів та крафтових крамниць.