-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 2 дней назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 2 дней назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Можливості та гранти для фудпідприємців на новому курсі школи «Фудпросвіта»
Як відкрити гастробізнес, що за чим робити і навіщо, — розкажуть на новому весняному курсі школи «Фудпросвіта». Заявки вже почали приймати, а на учасників чекають інтенсивна програма занять і майданчик для старту. Згідно з умовами курсу передбачено кілька грантових місць, нетворкінг з фахівцями та чималі можливості — зокрема стати резидентом «Лавки Традицій» і потрапити на полиці великого ритейлера.
«Лавка Традицій» — це проєкт «Сільпо» з підтримки та розвитку малих українських фермерів і ремісників. Десять років поспіль «Лавка Традицій» вишукує скарби серед локальних продуктів, розбудовує інфраструктуру фудкрафту, популяризує якісне та екологічне мале підприємництво, підтримує гастротрадиції та продюсує виробників. «Фудпросвіта» — освітній проєкт «Лавки Традицій», який вже третій рік навчає тих, хто хоче творити власну фудісторію, мріє про свою маленьку ферму чи хоче вийти з домашньої кухні на нові ринки.
«Чимало гарних ініціатив щороку згасає на самому початку — через те, що ентузіазм власників ідей не підкріплений практичними знаннями про те, як розвивати бізнес. Наша місія — дати ці знання. Цього року ми переглянули і підсилили програму, поспілкувавшись із колишніми випускниками, та поглибили теми, які найбільше “болять” фудпідприємцям — в першу чергу, фінанси та маркетинг. Також ввели в перший модуль новинку — тест бізнес-ідеї, де кожен може випробувати свою ідею на життєздатність і спробувати побудувати робочу бізнес-модель. До „Фудпросвіти“ нерідко приходять студенти, які поки шукають “свій” продукт», — розповідає Марина Булацька, керівниця «Лавки Традицій».
Програма курсу містить шість тематичних модулів:
- З чого почати власний гастробізнес?
- Фінансова грамотність.
- Які документи свідчать про якість продукції?
- Логістика та юридичний супровід.
- Маркетинг.
- SMM-інтенсив.
Можна пройти весь курс або вибирати лише окремі модулі. Така опція, зокрема, стане в пригоді й тим, хто вже навчався у «Фудпросвіті». Цьогорічну програму поглиблено, доповнено воркшопами й новим блоком про SMM у партнерстві зі школою комунікацій Bazilik. Під час цього інтенсиву студентам допоможуть розібратися в алгоритмах соціальних мереж і таргетингу, навчатимуть копірайтингу та мобільної фотографії. Кожен модуль — це кілька днів інтенсивного занурення в тему. Замість надихаючих кейсів — тільки корисні ілюстрації до тем і прикладні знання. Програма побудована в такий спосіб, що для кожного студента магістральною темою навчання є саме його ідея. 32 викладачі весняного курсу — найцікавіші експерти з різноманітних сфер ринку, від представників ритейлу до зірок креативних агенцій.
Щоб отримати грант на навчання, надішліть мотиваційний лист за посиланням
«Фудпросвіта» вже має власні історії успіху, коли випускники школи ставали резидентами «Сільпо». Так, наприклад, Анастасія й Олексій Конюші влітку 2014 року двома вантажівками перевезли 30 вуликів з рідного Луганська на нове місце — до села Бобриця на Черкащині. На початку маленької сімейної справи пробні смаки меду та іншої продукції з нього тестували на ярмарках. 2019-го подружжя стало випускниками першого курсу та змогло повірити в себе. Відтоді їхній крем-мед продається на полицях «Лавки Традицій» у 25 магазинах по всій країні.
Ще одні успішні випускники — подруги Надя й Наталія, що колись мріяли заснувати власну кав’ярню, а відкрили один з найпопулярніших київських брендів олій холодного пресування Only Oil, WholesoMe. Перших покупців вони знаходили серед знайомих та в інстаграмі, а нині виробляють до 500 літрів крафтової олії на місяць.
«Коли ми пішли навчатися до „Фудпросвіти“, то вже мали своє приміщення й певну аудиторію прихильників. Але й гадки не мали: як нам вийти на новий рівень і продавати товар у магазинах. Найбільше нас цікавили норми НАССР і способи налагодження виробництва, що в підсумку дало б змогу представити продукцію на полицях магазинів. Ми розуміли, що хочемо масштабуватися, тож треба все зробити згідно з нормами», — розповідає Надія Борденюк, співзасновниця одного з найпопулярніших київських брендів олій холодного пресування Wholeso Me. Тепер олія, клітковина й насіння Wholeso Me представлені в більш як 40 крамницях «Сільпо».
Курс стартує 11 травня.
Заняття — тричі на тиждень до 19 червня в київському офісі «Сільпо», розміщеному за адресою: вул. Борщагівська, 154, ТЦ «Аркадія». Для тих, кому зручніше навчатися віддалено, передбачені трансляції наживо.
Дізнатися докладнішу інформацію та записатися на курс можна за посиланням foodprosvita.com.ua.
Першим дізнаватись про новини школи — нові курси та тематичні мітапи можна на сторінці Facebook