-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
Мільярд доларів витратить Uber на купівлю алкогольного сайту електронної комерції!
Планується завершення угоди у першому півріччі актуального року. Uber платитиме за сервіс доставки алкогольних напоїв власними акціями (90 відсотків) і грішми (10 відсотків).
Після сповіщення про домовленість, 2 лютого цьогоріч, акції на премаркеті зросли на 5 відсотків до 56 мільйонів доларів.
Надбання алкогольного віртуального маркетплейсу Drizly (найбільший у Північній Америці, налагоджені взаємодії з рітейлерами в 1400 містах) обійдеться Uber Technologies в 1,1 мільярд доларів.
Фінальний етап договору — Drizly стане дочірньою компанією Uber, а плаформа торгівлі інтегрується з відомим застосунком Uber Eats. Компанія залишить застосунок Drizly.
Минулоріч продажі в Drizly (створена у 2012-му році) підійнялися на 400 відсотків.
В Uber пандемічний рік додав цінність доставки у бізнесі. Третій квартал 2020-го приніс зростання виторгу від у Uber на 125 відсотків. Компанія продала частку своїх активів: підрозділи, які надавали послуги аренди електровелосипедів і розробкою «літаючих таксі».
За матеріалами РБК