-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
«Келих» ігристого, який завжди з тобою!
LANDINI™ – новий слабоалкогольний винний напій з італійським шармом
Вино – це смачно, красиво і вишукано. Але штопор – це проблемно, нудно і складно. Компроміс – легкий винний напій італійського походження в стильній дизайнерській бляшанці!
LANDINI™ – новий слабоалкогольний газований напій на основі вина. «Перша винна ластівка» від лідера українського ринку слабоалкогольних напоїв – ГК «Нові Продукти», що займає понад 70% його частки (за даними аналітичного звіту Держкомстату за 2020 рік). LANDINI™ розвиває асортимент зброджених напоїв компанії і продовжує стратегічну націленість на тренд натуральності.
«Споживач останнім часом все більше обертає свої вподобання у бік ароматизованих вин, які представлені на ринку як у склі, так і в бляшанці. Цим і було зумовлене наше рішення про випуск продукції під власним брендом LANDINI™ на потужностях італійського виробника ігристих і тихих вин Cantine Sgarzi Luigi Srl, розташованого в Castel San Pietro Terme. Для виготовлення LANDINI™ використовується лише найякісніший виноматеріал на основі білого і рожевого винограду, вирощеного в Італії, його вміст в напої складає 50%. Ми дуже прагнули зберегти автентичний витончений смак і сподіваємося, що наші споживачі це оцінять!», – прокоментував Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».
В чому очевидні плюси LANDINI™ порівняно з традиційним вином:
- Не потрібно возитися зі штопором, перериваючи цікаву бесіду.
- Порційний об’єм 0,33 л – якраз келих вина! І не доведеться думати, куди подіти напій, що залишився…
- Зручність: можна спокійно взяти з собою на пляж, до парку, на пікнік.
- Красива бляшанка створить відповідний настрій, але не розіб’ється як келих!
- Знижений вміст алкоголю для ясної голови і світлих думок – 6,5%. Розтягніть приємні моменти ейфорії надовше!
У лінійці LANDINI™ представлено три смаки: Fragolino Bianco, Fragolino Rosso та Pesco. Напої виробляються з фруктів і винограду шляхом природного бродіння.
«Фраголіно» є загальновживаним позначенням – походить від італійського слова Fragola («Суниця»). LANDINI Fragolino – слабоалкогольний газований напій на основі білого (Fragolino Bianco) та червоного (Fragolino Rosso) вина з додаванням рослинного екстракту суниці. LANDINI Pesco (з італійського «Персик») виготовляється з білого вина, приправленого відповідно соком ароматного стиглого персика.
Бувалому сучасному споживачеві «не смачно», якщо «не красиво». Стильну бляшанку LANDINI™ приємно тримати в руці і гоже з’явитися з нею на публіці! Матова чорна бляшанка, на якій контурним патерном проступає карта Італії, додає брендові оригінальності та преміальності. Дизайн розроблено креативним агентством Reynolds and Reyner, що працює з такими провідними світовими брендами, як David Beckham, JP Morgan, Lacoste и Davidoff тощо.
По-середземноморськи теплий вечір, атмосфера італійської приязні в колі друзів, натхнення, краса і релакс – ось що незмінно об’єднує довкола себе грайливий та іскристий LANDINI™! Напій вже можна побачити на полицях більшості національних та локальних торговельних мережах України. Рекомендована ціна на продукт – 41 гривня. LANDINI™ – справжня знахідка для шанувальників вина!
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності схемі сертифікації FSSC 22000 (Food Safety System Certification 22000) – найсучаснішого визнаного світового стандарту безпеки.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.