-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
Грандіозне відкриття пивоварного заводу нового зразка New Brew
Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива із особливою локальною продукцією крафтової якості
Група Компаній «Нові Продукти», один із найбільших та найсучасніших виробників на українському ринку напоїв, повідомляє про запуск цілковито нового напряму діяльності – виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської області, де розташовані потужності підприємства, відбулося відкриття окремої виробничої одиниці – пивоварного заводу нового покоління New Brew.
Світогляд молодого перспективного виробника відображено у його назві: New Brew – це принципово новий погляд на процес пивоваріння, новий щабель у культурі забезпечення якості продукту; водночас New Brew – це повернення до славетних традицій пивоваріння великих пивних компаній 20-річної давності. У своїй діяльності інноваційна пивна компанія спирається на кілька засадничих принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, відсутність сурогатів чи штучних домішок у напої. Місія New Brew – зробити доступним для широкого кола споживачів пиво крафтової якості, яке відпочатку відповідало би багатству українських природних ресурсів.
«Найголовніше в закладенні підвалин нового напряму – знайти свою точну нішу, свій гідний і єдино правильний шлях. Основою нашої концепції став пошук «золотої середини» між двома протилежними явищами: масовим споживанням та індивідуальним виготовленням, що відповідно впливає на співвідношення ціни та якості. Вважаю, нам вдалося знайти цей унікальний баланс, тож ми з радістю та хвилюванням запускаємо велике потужне виробництво з використанням крафтових технологій. Ми позиціонуємо себе як приватна броварня та ідеологічно відбудовуємося від пивних гігантів, проте водночас ми прагнемо стати сильним гравцем на українському пивному ринку», – прокоментував нове амбітне починання директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз.
Отже, New Brew має такі конкурентні переваги:
- добірні природні інгредієнти місцевого походження – джерельна вода з екологічно чистих надр Черкащини, що має оптимальний склад для повсякденного вживання, ячмінь, вирощений у 150 кілометрах від Жашкова, та місцевий солод надвисокої якості; для отримання еталонного автентичного смаку додається хміль, експортований з Німеччини.
- незастосування фільтрації у технології виробництва, що дозволяє зберегти повноту смаку і аромату;
- принципова відсутність мальтозної патоки у складі, якою деякі інші виробники замінюють природний солод для зниження собівартості продукту;
- використання найсучаснішого високотехнологічного обладнання, застосування високих виробничих стандартів, залучення дипломованих фахівців-пивоварів.
Філософія, цінності та бачення New Brew повністю збігаються з останнім тенденціям уподобань споживачів в Україні та світі, де рік у рік зростає попит на натуральні продукти та екологічно чисті інгредієнти, зокрема – на крафтове пиво та крафтові версії коктейлів на пивній основі. Проте дефіцит якісної пропозиції зумовлює те, що наразі лише 1% українського ринку припадає на крафтове пиво, тоді як в Європі цей показник досягає 5–10% залежно від країни. Потужності заводу New Brew, а саме можливість виробляти 20 млн літрів пива на рік, дозволять не лише покрити попит, а й популяризувати серед широких верств населення культуру правильного споживання пива, що за умови помірності поєднує користь для здоров’я із задоволенням.
Стартовий асортиментний ряд, що надійде у продаж під логотипом New Brew, включатиме чотири сорти пива у найкращих світових традиціях: світлий німецький лагер, бурштиновий англійський ель, біле пшеничне пиво за бельгійським зразком та темне пиво з додаванням паленого солоду за оригінальною чеською рецептурою. Всю наявну та подальшу сортову лінійку броварні New Brew вирізнятиме висока щільність початкового сусла – понад 12%, значний вміст алкоголю – 5%, виразний гармонійний смак та насичений хмелевий аромат. Перша продукція від нового виробника надійде у продаж в кінці травня, а з червня буде представлена в найбільших торгових мережах країни.
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.