-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 24 hours назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 1 день назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
«Боржомі»: поворот до нового стилю
IDS Borjomi International продовжує впроваджувати інновації: неповторний і сміливий характер бренда проявляється тепер і в оновленому вигляді мінеральної води «Боржомі». Знайома всім пляшка знайшла новий дизайн, змінила форми етикеток і зовнішній вигляд ковпачка. Більш того, навіть легендарний логотип став більш сучасним і виразним.
«Вода «Боржомі» з року в рік, від покоління до покоління залишається затребуваною і актуальною, в тому числі завдяки постійним інноваціям, технологічним нововведенням на виробництві та трансформацій у дизайні. Ми уважно відстежуємо всі теперішні візуальні тренди — сучасні кольори, форми, тенденції графічного оформлення і формати упаковки, — коментує Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. — На новому етапі ми пропонуємо подивитися на улюблену воду буквально під новим кутом — етикетка на упаковці повернулася на 90 градусів, змінилися шрифт і стилістика ілюстрації».
Отже, «Боржомі» в новому стилі — це:
- Зелена кришечка, що підкреслює індивідуальність напою, з опуклими буквами
- Срібний колір, що відображає легкість і преміальність
- Вертикальне написання бренду на верхній етикетці і оновлені шрифти, які зробили звичну упаковку більш стильною і сучасною
- Інноваційна стилістика ілюстрації
- QR-код на нижній етикетці для швидкого доступу до необхідної інформації про продукт
«Боржомі» в новому стилі вже доступний споживачам на полицях торгових точок. І, зрозуміло, оновлюючи зовнішній вигляд упаковки, унікальний склад і неповторний смак улюбленої води залишаються незмінними.