-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
«Боржомі»: поворот до нового стилю
IDS Borjomi International продовжує впроваджувати інновації: неповторний і сміливий характер бренда проявляється тепер і в оновленому вигляді мінеральної води «Боржомі». Знайома всім пляшка знайшла новий дизайн, змінила форми етикеток і зовнішній вигляд ковпачка. Більш того, навіть легендарний логотип став більш сучасним і виразним.
«Вода «Боржомі» з року в рік, від покоління до покоління залишається затребуваною і актуальною, в тому числі завдяки постійним інноваціям, технологічним нововведенням на виробництві та трансформацій у дизайні. Ми уважно відстежуємо всі теперішні візуальні тренди — сучасні кольори, форми, тенденції графічного оформлення і формати упаковки, — коментує Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. — На новому етапі ми пропонуємо подивитися на улюблену воду буквально під новим кутом — етикетка на упаковці повернулася на 90 градусів, змінилися шрифт і стилістика ілюстрації».
Отже, «Боржомі» в новому стилі — це:
- Зелена кришечка, що підкреслює індивідуальність напою, з опуклими буквами
- Срібний колір, що відображає легкість і преміальність
- Вертикальне написання бренду на верхній етикетці і оновлені шрифти, які зробили звичну упаковку більш стильною і сучасною
- Інноваційна стилістика ілюстрації
- QR-код на нижній етикетці для швидкого доступу до необхідної інформації про продукт
«Боржомі» в новому стилі вже доступний споживачам на полицях торгових точок. І, зрозуміло, оновлюючи зовнішній вигляд упаковки, унікальний склад і неповторний смак улюбленої води залишаються незмінними.