-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
Альтернативний шлях еволюції: стартувала рекламна кампанія від першого натурального енергетика NON STOP Evo
З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, повністю натуральний енергетичний напій запустив рекламну кампанію, що охопить провідні телевізійні канали країни, простори інтернету та зовнішні рекламні носії найбільших українських міст, закликаючи споживачів відкрити для себе по-справжньому здорове джерело енергії, життєствердну красу та силу самої природи.
«NON STOP Evo – цілковито новий продукт для українського ринку, концепт первинної чистоти якого та натуральний склад дають велике поле для роздумів про інший, більш прискорений шлях досягнення гармонії. Для уникнення тривалого етапу «спроб і помилок» бракувало лише ключового елемента – конструктивної енергії NON STOP Evo. Тож нашою першою рекламною кампанією ми хочемо підкреслити, що повернення до лона природи з нашими новітніми науковими знаннями про неї та пошаною до її універсальних законів – це і є найвищий ступінь еволюції», – наголосив Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».
В рамках рекламної кампанії «Еволюцію не спинити» було створено іміджевий відеоролик нового напою, присвячений біблійній версії розвитку людства крізь призму індустріальної естетики сучасності. За яскравою формою, в якій глядач стежить за пристрастю закоханої пари, сюжет непримітно піднімає безліч слушних питань. А що, якщо Едем – не рай? А що, якщо кохання – не гріх? А що, якщо є дещо жаданіше за заборонений плід? NON STOP Evo пропонує альтернативний шлях розвитку історії, де укус спокуси – лише цілющий, а пекельного змія раз і назавжди переможено енергією людських почуттів, благословенних самою природою…
Саме таку інтерпретацію отримала концепція NON STOP Evo від авторів сценарію – креативного агентства Tabasco. Творцем рекламного ролика виступив Леонід Колосовський – відомий український режисер та кліпмейкер, над відео працювала продакшн-студія Rocket Juice Film. Нова відеоробота транслюватиметься до кінця літа на таких загальнонаціональних телеканалах, як «Новий канал», ICTV, М1, М2, К1, Zoom, «Мега», НЛО-ТВ, «24 канал».
«Ми ставили перед собою непросте завдання – зробити власну версію історії Адама та Єви, натхненну роботами Девіда Лашапеля. Ми раді, що з нами був такий талановитий режисер, як Льоня Колосовський, адже у нього завжди безліч ідей та невгамовна пристрасть до творчого процесу. Ми також швидко порозумілися з креативним директором ГК «Нові Продукти» Сашею Стрижельчиком, який не лише привніс до проєкту своє неординарне бачення, але й знайшов дуже фактурну та харизматичну головну героїню, нашу Єву», – прокоментував результат творчої співпраці Олександр Смірнов, креативний директор та партнер агентства Tabasco.
Одночасно з телевізійною та інтернет-рекламою, NON STOP™ запускає зовнішню рекламу. До 31 серпня включно віжуал «Еволюцію не спинити» розміщуватиметься на білбордах, сіті-лайтах, скролах та інших форматах носіїв на вулицях Києва, Львова, Дніпра, Одеси та Харкова.
NON STOP Evolution – перший в Україні 100% натуральний енергетик, що з’явився на полицях українських магазинів у травні цього року. До складу напою входять екстракт баобаба, гінкго білоба, натуральний кофеїн та гуарана. Ідею первинної чистоти та цілковито природного походження вдало підкреслює сучасний мінімалістичний дизайн бляшанки авторства TS/D Agency. Ось як коментує концепт арт-директор і засновник агентства Дмитро Цапко: «NON STOP™ існує на ринку вже понад 15 років, і він не стоїть на місці, зазнаючи змін, підхоплюючи свіжі тенденції та втілюючи їх відповідно до смаків та очікувань цільової аудиторії. Еко-тренд, мода на лаконізм, захоплення інноваційними технологіями – все це лягло в основу нового напою як у сенсі форми, так і у сенсі наповнення».
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.