-
Кращі запіканки для ситної вечері - 1 день назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
63% опрошенных потребителей выбрали Pepsi
Проект «Битва вкусов» от бренда Pepsi завершился с победным счетом — 63% опрошенных потребителей выбрали Pepsi!
«Битва вкусов» началась 20 мая и длилась до 27 августа. За это время слепые дегустации прошли в 18 городах. В Украине такая кампания проходила впервые, но в мировых масштабах она уже стала для бренда доброй традицией. Pepsi проводит слепые дегустация более 40 лет: с 1975-го.
Во время слепых дегустаций потребители на вкус определяли, какой напиток категории «кола» нравится им больше. По итогам 28 дегустаций преимущество оказалось на стороне бренда Pepsi.
Интересная механика дегустаций вслепую и профессиональная организация обеспечили мероприятиям Pepsi непринужденную и радостную атмосферу. Все участники не только оценили вкусовые качества напитков, но и весело провели время в хорошей компании. «А значит — цель мероприятия достигнута» — говорят организаторы.
«Каждый год бренд Pepsi бросает вызовы потребителям. В этом году мы хотели, чтобы каждый мог испытать себя. Ведь каждый имеет право знать, какой вкус нравится ему по-настоящему. А поскольку дегустации проходили вслепую, это исключает влияние фактора привязанности к тому или иному бренду, – прокомментировала кампанию Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категории газированных напитков компании PepsiCo. – Мы хотели показать, что вкус решает все».
[su_custom_gallery source=»media: 4800,4799,4798″ limit=»8″ link=»lightbox» target=»blank» width=»270″ height=»180″ title=»never»]
Інформаційна довідка
Про PepsiCo
Продукти бренду PepsiCo із задоволенням споживають приблизно однин мільярд разів на день в більш ніж 200 країнах світу. В 2016 році обсяги продажів PepsiCo склали 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker та Tropicana. Компанія виготовляє широкий асортимент смачних та корисних продуктів харчування і напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» — фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав та можливостей населення по всьому світу дозволяє PepsiCo залишатись успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію доступна на сайті — www.pepsico.com.
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo – один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків та сокової продукції, на якому представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». Портфель компанії включає також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральну воду «Ессентуки» та «Аква Минерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s та «ХрусТеам». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на рику молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні доступна на сайті – www.pepsico.ua