-
VARUS презентує новинку від власної ТМ Varto: CremaVera — ідеальна пара до гарячих напоїв! - 27.02.2025
-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 21.02.2025
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 21.02.2025
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Продуктивність обладнання з виробництва спирту визначатиме науково-дослідний інститут - 13.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
Єдиний реєстр місць зберігання продукції зі спирту і тютюну запрацює впродовж 60 днів - 28.01.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
WSJ: Amazon запускает собственную линию продуктов питания
Компания Amazon готовится запустить собственные торговые марки продуктов питания и товаров для дома. Об этом сообщает The Wall Street Journal.
В частности, на рынке появятся такие марки, как Happy Belly, Wickedly Prime, Presto! и Mama Bear. Под этими названиями Amazon будет выпускать орехи, специи, чай, кофе, детское питание, витамины и бытовую химию.
По данным источников издания, компания будет предлагать собственную линию товаров только тем пользователям, которые оформили подписку на Amazon Prime.
Ожидается, что продукция появится на сайте Amazon уже в конце мая или начале июня.
Источник: gazeta.ru