PepsiCo представила міксовані коктейлі Neon Zebra

Остання інновація PepsiCo полягає в Neon Zebra, безалкогольній лінійці коктейлів з вмістом натурального соку і без штучних підсолоджувачів.

Доступний у чотирьох ароматах — Margarita Mix, Strawberry Daiquiri Mix, Mojito Mix та Whisky Sour Mix — цей випуск має на меті позиціонувати PepsiCo як ключового гравця в категорії міксованих коктейлів.

«Зі зростанням споживання коктейлів вдома ми побачили можливість розширити цю швидкозростаючу категорію за допомогою продукту, який відповідає потребам споживачів для зручності — скоротити час, не шкодячи якості та смаку», — зазначила Емілі Сільвер, віце-президент з питань інновацій, PepsiCo Beverages.

«Neon Zebra додає новий рівень особистості в категорії міксованих коктейлів своїми яскравими ароматами та кольорами та простим у використанні форматом міні-банок, які легко перероблюються», — додала вона.

Джерело: trademaster.ua