Beyond Meat розширює партнерські стосунки з McDonald’s та Yum

Виробник рослинного м’яса Beyond Meat підписав нові глобальні стратегічні угоди з McDonald’s та Yum! Бренди додають фірмові пункти меню на рослинній основі до своїх мереж швидкого харчування.

Компанія уклала трирічну глобальну угоду з McDonald’s, згідно з якою Beyond Meat стане головним постачальником сировини для McPlant — новій бургерній рослинній їжі, що тестується на окремих ринках.

В рамках угоди Beyond Meat та McDonald’s досліджуватимуть спільну розробку інших пунктів меню на рослинній основі, таких як альтернативи курці, свинині та яйцям на рослинній основі, під ширшою платформою McPlant.

Оголошення розширює існуюче партнерство між McDonald’s та Beyond Meat, яке розпочалося з випробування бургерів на заводі в Канаді у 2019 році.

Під партнерством Beyond Meat з Yum! компанії спільно створюватимуть та пропонуватимуть елементи білкового меню на рослинній основі, які можна знайти лише у KFC, Pizza Hut та Taco Bell протягом найближчих кількох років.

Угода поширюється на попередню співпрацю, таку як випробування рослинної курятини KFC у ресторані в Атланті. З моменту першого випуску KFC розширила тестування Beyond Fried Chicken в інших містах США. Минулого року Pizza Hut випустила піцу Beyond Italian Sausage Pizza та Great Beyond Pizza по всій країні.

Джерело: trademaster.ua