-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 15 hours назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 22 hours назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Лідер ринку слабоалкогольних напоїв – SHAKE™ святкує ювілей
Найяскравіший освіжний напій – SHAKE™ у травні 2023 року святкує ювілей. Саме із появою SHAKE™ в Україні з’явився і почав розвиватись ринок слабоалкогольних напоїв. Цей бренд першим випустив ready-to-drink версії всесвітньо відомих барних коктейлів, а також створив власні смаки слабоалкогольних газованих напоїв за ексклюзивною рецептурою. І до сьогодні лінійка коктейлів SHAKE™ постійно видозмінюється й поповнюється оригінальними сезонними смаками.
Споживачі SHAKE™ – ефектні та нестримні особистості, які прагнуть завжди залишатися в епіцентрі суспільної уваги та надихатися творчими й яскравими подіями. Саме тому напої SHAKE™ представлені у двох форматах: скляній пляшці 0,33 л та алюмінієвій банці 0,5 л. Їх дуже зручно брати з собою у будь-які пригоди: на вечірки, концерти та пікніки.
З 2021 року бренд запустив на українському ринку нову категорію напоїв – безалкогольні газовані соковмісні коктейлі SHAKE™ ZERO ALCOHOL у бляшанках об’ємом 0,33 л. Вони самодостатні за смаками та ароматами, але за бажанням на основі цих напоїв можна готувати всесвітньо відомі алкогольні та безалкогольні коктейлі. SHAKE™ ZERO ALCOHOL також будуть до смаку активній сучасній молоді, яка не вживає алкоголю, надає перевагу натуральним смакам, але так само любить яскраві вечірки й легкість спілкування.
«SHAKE™ став улюбленим первістком ГК «Нові продукти», втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. Він з’явився на полицях супермаркетів ще тоді, коли ринку слабоалкогольних продуктів в Україні не існувало, і швидко завоював любов споживачів, завдяки різноманітним й освіжним смакам, яскравому кольору та дизайну. SHAKE™ і досі залишається у тренді, адже смаки та сама філософія бренду трансформується й розвивається згідно з вимогами часу. SHAKE™ розділяє цінності сучасної молоді, яка прагне сміливо самовиражатися та пропагує ідеї толерантності й культурного різноманіття», – підкреслив Борис Ткачов, директор з маркетингу групи компаній «Нові Продукти».
SHAKE™ і сьогодні зберігає лідерство в сегменті слабоалкогольних напоїв в Україні. У першому кварталі 2023 року ринкова частка SHAKE™ становила 20% (за даними 12 національних мереж роздрібної торгівлі). Бренд регулярно оновлює асортимент, і окрім вже давно знайомих споживачам смаків SHAKE BORA BORA, SHAKE DAIQUIRI, SHAKE SEXX ON THE BEACH, SHAKE TEQUILA SOMBRERO цього року з’явився новий – SHAKE WHISKEY SOUR.
SHAKE™ ZERO ALCOHOL також завойовує своє місце на полицях супермаркетів і щомісяця нарощує продажі.
Нагадаємо, SHAKE™ входить до групи компаній «Нові Продукти», яка працює в Україні вже два десятки років, і експортує свою продукцію у більш ніж 20 країн світу (крім росії та білорусі).
Сайт: http://newproducts.com