-
Кращі запіканки для ситної вечері - 5 hours назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
Лідер ринку слабоалкогольних напоїв – SHAKE™ святкує ювілей
Найяскравіший освіжний напій – SHAKE™ у травні 2023 року святкує ювілей. Саме із появою SHAKE™ в Україні з’явився і почав розвиватись ринок слабоалкогольних напоїв. Цей бренд першим випустив ready-to-drink версії всесвітньо відомих барних коктейлів, а також створив власні смаки слабоалкогольних газованих напоїв за ексклюзивною рецептурою. І до сьогодні лінійка коктейлів SHAKE™ постійно видозмінюється й поповнюється оригінальними сезонними смаками.
Споживачі SHAKE™ – ефектні та нестримні особистості, які прагнуть завжди залишатися в епіцентрі суспільної уваги та надихатися творчими й яскравими подіями. Саме тому напої SHAKE™ представлені у двох форматах: скляній пляшці 0,33 л та алюмінієвій банці 0,5 л. Їх дуже зручно брати з собою у будь-які пригоди: на вечірки, концерти та пікніки.
З 2021 року бренд запустив на українському ринку нову категорію напоїв – безалкогольні газовані соковмісні коктейлі SHAKE™ ZERO ALCOHOL у бляшанках об’ємом 0,33 л. Вони самодостатні за смаками та ароматами, але за бажанням на основі цих напоїв можна готувати всесвітньо відомі алкогольні та безалкогольні коктейлі. SHAKE™ ZERO ALCOHOL також будуть до смаку активній сучасній молоді, яка не вживає алкоголю, надає перевагу натуральним смакам, але так само любить яскраві вечірки й легкість спілкування.
«SHAKE™ став улюбленим первістком ГК «Нові продукти», втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. Він з’явився на полицях супермаркетів ще тоді, коли ринку слабоалкогольних продуктів в Україні не існувало, і швидко завоював любов споживачів, завдяки різноманітним й освіжним смакам, яскравому кольору та дизайну. SHAKE™ і досі залишається у тренді, адже смаки та сама філософія бренду трансформується й розвивається згідно з вимогами часу. SHAKE™ розділяє цінності сучасної молоді, яка прагне сміливо самовиражатися та пропагує ідеї толерантності й культурного різноманіття», – підкреслив Борис Ткачов, директор з маркетингу групи компаній «Нові Продукти».
SHAKE™ і сьогодні зберігає лідерство в сегменті слабоалкогольних напоїв в Україні. У першому кварталі 2023 року ринкова частка SHAKE™ становила 20% (за даними 12 національних мереж роздрібної торгівлі). Бренд регулярно оновлює асортимент, і окрім вже давно знайомих споживачам смаків SHAKE BORA BORA, SHAKE DAIQUIRI, SHAKE SEXX ON THE BEACH, SHAKE TEQUILA SOMBRERO цього року з’явився новий – SHAKE WHISKEY SOUR.
SHAKE™ ZERO ALCOHOL також завойовує своє місце на полицях супермаркетів і щомісяця нарощує продажі.
Нагадаємо, SHAKE™ входить до групи компаній «Нові Продукти», яка працює в Україні вже два десятки років, і експортує свою продукцію у більш ніж 20 країн світу (крім росії та білорусі).
Сайт: http://newproducts.com