-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
NON STOP™ став офіційним партнером Української Професійної Кіберспортивної Асоціації (UPEA)
Коли ти заряджений та сконцентрований, ніщо не відволікає тебе від досягнення жаданої мети! NON STOP™ та Українська Професійна Кіберспортивна Асоціація оголосили про початок співпраці. За підтримки енергетичного бренда пройдуть змагання другого турнірного сезону Студентської Ліги UPEA та Чемпіонат України з CS:GO та Dota 2.
В рамках поточної колаборації передбачена інтеграція лого NON STOP™ в трансляції матчу Dota 2/CS:GO, 30-секундні ролики перед грою та інші згадки бренда під час онлайн-стріму, а також присутність на столах гравців, брендована зона тощо на офлайн-фіналі в грудні 2021. Такі прояви будуть цілком природними: кіберспортивна аудиторія чітко відповідає продукту, адже NON STOP™ завжди стане в нагоді, коли потрібно отримати додатковий заряд бадьорості і сил під час напруженої гри.
«Кіберспорт – одна з найяскравіших світових індустрій, що невпинно зростає, а кількість українських геймерів та фанів, які водночас є вагомим ядром цільової аудиторії бренда, невпинно збільшується. NON STOP™ як джерело енергії, снаги та інтелекту для тих, кому замало 24 годин на добу, із задоволенням продовжує долучатися до значущих ініціатив та подій, метою яких є підтримка розвитку українського кіберспорту та допомога в створенні його цілісної екосистеми», – зазначила Анна Малахова, Digital-менеджерка Групи Компаній «Нові Продукти», виробника енергетичного напою NON STOP™.
«Ми раді вітати NON STOP™ серед наших партнерів. Дуже тішить, що до нас долучається все більше продуктових брендів і, ба більше, українських брендів. У NON STOP™ вже є кіберспортивний досвід, вони розуміють аудиторію, тому я впевнений, що разом ми зможемо реалізувати багато цікавих проєктів», – прокоментував подію голова правління UPEA Олександр Кохановський.
Перший український енергетичний напій NON STOP™ представлений на національному ринку з 2005 року, і наразі його частка перевищує 23%. Принциповою відмінністю NON STOP™ від інших енергетиків є поліпшена формула з підвищеним та збалансованим вмістом кофеїну і таурину, а також вміст натуральних інгредієнтів і корисного вітамінного комплексу. Для авторитетного українського бренда це вже не перша інтеграція у кіберспорті: 2018 року NON STOP™ у партнерстві з EMS.one провели NON STOP Energy League – перший в Україні масштабний аматорський турнір із Dota 2, який став помітною міжнародною подією.
NON STOP™ має намір і надалі допомагати у розвитку українського кіберспорту, зокрема тісно співпрацюючи з UPEA. У найближчих планах бренда – підтримка кваліфікації на фінал, що проходитиме наживо цієї осені. Адже, за словами Олександра Кохановського, в України є всі шанси стати кіберспортивними трендсетерами в Європі, варто лише трохи докласти зусиль.
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності схемі сертифікації FSSC 22000 (Food Safety System Certification 22000) – найсучаснішого визнаного світового стандарту безпеки.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.
Українська Професійна Кіберспортивна Асоціація (UPEA) – громадська спілка, місія якої дати можливість кожному громадянину України стати частиною кіберспортивної екосистеми. Асоціація створена найвпливовішими гравцями індустрії кіберспорту з метою побудувати тісний зв’язок між державою, аматорськими та професійними рівнями для подальшого розвитку та популяризації кіберспорту в Україні.