-
Кращі запіканки для ситної вечері - 4 hours назад
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
Бренд Sandora® компанії PepsiCo Україна представив серію інноваційних соків та нектарів «Фрукти цілі»
Дотримуючись стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети», PepsiCo працює над розширенням частки портфеля продуктів повсякденного споживання.
Так, восени цього року бренд Sandora® компанії PepsiCo Україна представив на українському ринку серію соків і нектарів «Фрукти цілі».
Новий спосіб переробки фруктів і ягід зберігає їхню клітковину та природну користь. Інноваційність технології виготовлення соків і нектарів Sandora® «Фрукти цілі» полягає в особливому способі подрібнення м’якоті на часточки різного розміру. Таким чином, одна упаковка яблучного соку 950 мл містить таку саму кількість м’якоті, як чотири цілих яблука вагою 132 грами кожне.
Щоденне споживання природної клітковини потрібне людині будь-якого віку. Вона сприяє правильному травленню, очищенню та детоксикації організму, хорошому самопочуттю. Крім того, клітковина рослинної їжі практично не містить калорій. Споживання продуктів із підвищеним вмістом рослинних волокон особливо необхідне людям, які стежать за правильним харчуванням та ведуть здоровий спосіб життя.
«Інновація Sandora® «Фрукти цілі» – це результат синергії великої професійної команди (виробництва, R&D, маркетингу) та наочний доказ прогресивного мислення бренда.
У своєму прагненні перевершити очікування споживачів та задовольнити попит в продуктах харчування кращої якості та поживної цінності ми досягли визначного результату», – наголосив директор з маркетингу категорій «Молоко» та «Соки» компанії PepsiCo Україна Хамід Алішов.
Таким чином, PepsiCo Україна продовжує збільшувати частку продуктів для щоденного споживання у своєму портфелі, яка наразі вже становить 60%. До них належать соки, напої, вода, широкий асортимент молочної продукції та дитячого харчування.
Більше інформації про новинку Sandora® «Фрукти цілі» можна отримати на офіційному сайті бренда.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав приблизно 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів.
Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена в Україні ТОВ «Сандора» та ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua