-
Смак, вартий традицій: новинка хлібів ТМ Varto — вже у VARUS - 24.07.2025
-
Ринок кави й чаю в Україні: 10 млрд грн виручки за 2024 - 18.07.2025
-
Власна ТМ Varto презентує новинку з італійським характером — CANNOLI - 27.06.2025
-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Ліцензування експорту цукру та м’яса до ЄС діятиме до кінця року - 10.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
Рождественские чашки Starbucks украсили рисунки 13 женщин из 6 стран
Бренд впервые отметил Рождество особыми красными чашками в 1997 году. В течение лет их вид менялся, а в прошлом году минималистический дизайн вызвал негодование потребителей. В этом году чашки впервые будут украшены дизайном потребителей. В декабре 2016 года бренд призвал покупателей поделиться своим дизайном для чашек в Instagram. За восемь дней Starbucks получил более 1200 работ из 13 стран и, вдохновленный работами, решил использовать творчество потребителей для рождественских чашек. Компания отобрала рисунки 13 женщин из шести стран — Индонезии, России, ОАЭ, Южной Кореи, Канады и США.