Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Уявіть собі: білий пес у брендованій кепці старанно сортує посилки, долає буревії, перестрибує перешкоди та бореться з драконом. Ні, це не трейлер до нового мультфільму, а лише один з кумедних роликів від MAUDAU — маркету повсякденних штук, який перетворює буденні процеси доставки на яскраві пригоди.

Мемний формат комунікації став для бренду не просто інструментом розваги, а справжнім містком своєї аудиторії. Ці ролики не лише змушують усміхатися, а й демонструють: навіть найскладніші виклики — це просто ще один рівень, який команда долає на шляху до свого гостя.

Як за допомогою гумору прокласти шлях до сердець аудиторії?

Білий пес у світі доставки

У новому ролику, стилізованому під культову гру Mario Brothers, кур’єр MAUDAU — той самий Білий Пес — потрапляє у справжній екшен. Перестрибуючи пастки та борючись із драконом, він доставляє посилку до принцеси, яка, очевидно, чекала її з нетерпінням. Це маленька комічна історія, яка поєднує високу якість обслуговування із ностальгійним шармом 8-бітних ігор.

Фінал завжди передбачуваний, але такий бажаний: посилка у руках замовника, усмішка на обличчі, а кур’єр вже мчить на наступну місію.

Цей ролик — продовження історії Білого Пса, яка почалася з іншого відео, де глядач має можливість зазирнути за лаштунки складу маркету. Там вже знайомий нам персонаж трохи зашивається від кількості замовлень. Але кілька горняток кави — і посилки вже їдуть до своїх власників.

Такі відео дають змогу в легкому та дотепному форматі показати перешкоди, які іноді доводиться долати команді, щоб гості могли “робити MAUDAU” — тобто, заощаджувати час на рутинних покупках та вивільняти його для приємних речей”, — коментує Ольга Румянцева, CMO MAUDAU.

Перетворити виклики на можливості

Такий комедійний формат — можливість для бренду говорити з аудиторією однією мовою. Це дозволяє вибудовувати міцніші емоційні зв’язки з клієнтами та формувати їхню лояльність до бренду.

Кожен етап роботи — від обробки замовлення до його доставки — перетворюється на можливість для творчості. Тут буревій — це виклик, дракон — це непередбачуваність, а щасливий клієнт — фінал історії, який завжди вартий зусиль.

У світі, де реклама нерідко сприймається як шум, гумор та емоції стають ключем до уваги. Мемні ролики про білого пса стали не просто частиною комунікації, а символом підходу бренду до клієнтів: легко, весело, з турботою.

Ролики MAUDAU створили у колаборації з ілюстратором Narisovano Normalno, який близько 3 років тому створив свого унікального персонажа White Dog (Білий Пес) — собаку, який в абсурдній манері коментує різноманітні події. Персонаж білого пса органічно вписується у стиль бренду, додаючи роликам унікальності. Водночас це нагадування про те, наскільки важливим є підтримка українських креаторів.