Напередодні 8 березня стартував другий етап акції «Вибач, люба!» від Pepsi

Важливі матчі 1/8 Ліги чемпіонів УЄФА цього року припали на 14 лютого і 8 березня. Щоб у святкові дні примирити азартних футбольних фанів і романтичних жінок, бренд Pepsi, офіційний спонсор UEFA Champions League, створив проект «Вибач, люба!». Завдяки йому чоловіки зможуть побачити видовищні ігри престижного турніру, а їхні любі – отримати квитки в кіно.

Перша хвиля проекту, присвячена Дню святого Валентина, охопила в першій половині лютого понад мільйон інтернет-користувачів. 5102 пари розв’язали непросту дилему, що виникла у День закоханих через чоловічу пристрасть до футболу. Одним з перших скористався нагодою Тарас Степаненко, футболіст збірної України та півзахисник донецького «Шахтаря». Він домовився з дружиною, що проведе Валентинів день за переглядом футболу, та поділився інформацією про акцію у своїх соціальних мережах. Жінки, які відпускали чоловіків, реєструючись на спеціальному сайті, брали участь у розіграші квитків у кінокомплекс Multiplex.

У переддень Міжнародного жіночого дня вже друга хвиля акції допомагає вболівальникам переглянути матчі 1/8 фіналу європейського клубного турніру, а жінкам – виграти квитки у кіно. На відео, створеному до цієї нагоди, чоловіки від усього серця вибачаються перед своїми любими за власні дрібні недоліки, а також за те, що 8 березня не зможуть пропустити цікавий футбол. Знаменитий український хіп-хоп музикант Олександр «Фоззі» Сидоренко теж приєднався до флешмобу. Фоззі – затятий прихильник футболу, публікує власні футбольні замітки, тож вважає, що цікаві матчі дивитися треба неодмінно.

Зареєструвавшись на сайті проекту, жінки можуть офіційно вибачити коханих і відпустити їх на перегляд матчу Ліги чемпіонів УЄФА, що припав на весняне свято. Кожна з них візьме участь у розіграші квитків для себе і подруг на український фільм «Інфоголік» у кінотеатрі Multiplex в ТРЦ Lavina Mall. Учасниці, яким пощастить перемогти в квитковій лотереї, проведуть святковий вечір у приємній жіночій компанії, насолоджуючись переглядом фільму, виступом діджея та смачним частуванням.

«Вибач, люба!» дає змогу близьким людям легко знайти порозуміння. Без сумніву, у ці святкові дні жінки хотіли б бачити коханих поруч. Але результати лютого довели, що українки поважають уподобання своїх чоловіків, – каже Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo. – Перегляд матчу Ліги чемпіонів УЄФА у подарунок чоловікові 8 березня – нестандартний хід, цінність якого від цього тільки збільшується».

Більше інформації про проект «Вибач, люба!» за посиланням: http://sorryhoney.pepsi.ua/main

Оставить комментарий