-
NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.2: на екранах ТРЦ Gulliver з’явився ролик на підтримку довгоочікуваної гри - 21 hours назад
-
1020 грн штрафу за неподання малими виробництвами виноробної продукції звіту про свою діяльність - 06.09.2023
-
«Сільпо» за підтримки Мінветеранів запускає кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію» - 28.08.2023
-
Енергетик NON STOP S.T.A.L.K.E.R., присвячений грі S.T.A.L.K.E.R. 2, частуватиме відвідувачів Gamescom 2023 – найбільшої у світі виставки відеоігор - 21.08.2023
-
Без ліків! ТОП продуктів, які допоможуть нормалізувати тиск - 17.08.2023
-
До 17 000 грн штрафу за перевищення обсягів продажу магазинами безмитної торгівлі алкоголю та тютюну одній особі протягом доби - 16.08.2023
-
Медовий Спас на порозі: скільки коштує цьогоріч мед у супермаркетах - 10.08.2023
-
Як правильно зберігати продукти в холодильнику: дієві лайфхаки від Zakaz.ua - 07.08.2023
-
Zakaz.ua запустив у Львові доставку продуктів та напоїв з гастромаркету WINETIME - 04.08.2023
-
Сезон консервації 2023: в яку ціну обійдуться заготівлі на зиму - 28.07.2023
В Китае уже можно купить кофе марки Starbucks
В Nestle приняли решение зайти на рынок Поднебесной. Таким образом концерн желает извлечь выгоду из роста на рынке, где потребление кофе падает.
Пока что кофе бренда Starbucks можно приобрести на интернет-платформах Alibaba, Tmail b JD.com, а также в отелях и офисах. На сегодняшний день потребление кофе в Китае составляет 6 чашек в год на душу населения. В соседних Южной Корее и Японии эти показатели гораздо выше — 300 и 400 чашек на человека соответственно.
Напомним, что в феврале текущего года кофе Starbucks начали продавать в Европе, Азии и Латинской Америке.