-
FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 2 mins назад
-
Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
-
Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
-
Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
-
Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
-
Який смак твого літа? Відчуй його разом з новими сидрами ТМ Varto! - 28.07.2025
-
Смак, вартий традицій: новинка хлібів ТМ Varto — вже у VARUS - 24.07.2025
-
Ринок кави й чаю в Україні: 10 млрд грн виручки за 2024 - 18.07.2025
-
Власна ТМ Varto презентує новинку з італійським характером — CANNOLI - 27.06.2025
-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій
У 2025 році ринок харчових технологій переживає активну трансформацію. Інновації охоплюють усі етапи — від виробництва до полиць супермаркетів, і споживачі дедалі більше зважають на якість, безпеку та індивідуальні потреби продуктів. Зростає популярність персоналізованого харчування: продукти розробляються з урахуванням метаболізму, генетичних особливостей та способу життя покупців. Це дозволяє не лише поліпшувати самопочуття, а й створювати довгострокові стратегії здорового харчування.
Водночас на ринку активно з’являються альтернативні білки і м’ясо не тваринного походження, а виготовлені за допомогою клітинної та мікробіологічної ферментації. Такі продукти не лише зменшують навантаження на довкілля, а й відкривають нові можливості для розвитку харчової промисловості та формування більш сталих харчових систем.
VARUS активно відслідковує ці тенденції і впроваджує їх у роботу мережі супермаркетів, щоб клієнти завжди могли знайти сучасні, безпечні та свіжі продукти. Сучасні технології штучного інтелекту й автоматизації дозволяють компанії контролювати терміни придатності, умови зберігання та якість товарів на всіх етапах — від постачальника до полиці.
Цифрові платформи й автоматизовані системи замовлень роблять покупки у VARUS швидкими, зручними та безпечними, а технології прозорості ланцюга постачання, як-от блокчейн та Інтернет речей (IoT), дозволяють відстежувати походження продуктів. Клієнти можуть бути впевнені: на полицях VARUS — лише свіжі та перевірені товари, що відповідають сучасним стандартам безпеки харчових продуктів.
Інновації в харчових технологіях стають не лише трендом, а й реальною перевагою для споживачів VARUS, які цінують комфорт, здоров’я та якість. Компанія продовжує інтегрувати новітні рішення, щоб зробити покупки не лише зручними, а й безпечними для всієї родини.
Довідка
VARUS — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році в Дніпрі, наразі загальна кількість — 115 супермаркетів у різних містах України та DarkStore в Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.